17+5 haftalık hamileyim. Çok afedersiniz tuvaletimi yaptıktan sonra kasıgıma bazen çok şiddetli agrı giriyor. Doktorumla paylaştım ve idrar testi verdim test sonucum iyi çıktı bir problem görülmedi bu agrının sebebi rahim büyümesimi sizce. Bu durumla karşılaşan var mı?