Ilkbebek123 riskli durum oldugunda dogum iznine erkene cekebiliyorlarmis. Doktorum bana erkene almayi teklif etmisti. Ben erken baslatmak yerine 32.hafta olana kadar 20 gun rapor aldim sonra iznimi baslattim. Tabi 20 gunluk raporu ozel hastaneden alabildim.