Jrhazar ysmzn merhabalar unicorn uterus olabilir dedi doktorum 2 defa dış gebelik geçirdim.. siz dogal yollarla mı gebe kaldınız tedavi yada mudahale oldu mu?
MDK92 Merhaba benim de bicornis uterus, her gittiğim doktor sezaryan ve erken doğum diyor, sabah aksam progestan kullanıyorum
ysmzn MDK92 ben de kullanıyorum, serklaj yapacaktı gerek yok dedi şimdi 30.haftadayız. sizin kaçıncı hafta?
MDK92 ysmzn amin insallah 🤲🏻 İki haftalık takiplerle rahim ağzı uzunluğu ölçülerek ilerleme kararı verildi bana da
ysmzn Merhaba, uygulamayı sildiğim için mesajınızı görmedim. Ben doğal yollarla gebe kaldım sadece öncesinde hacamat olmuştum