Sirkelimon İkili tarama testinde hCG değeri 22.9 çıktı ama raporun altında da hCG değeri normalin altında olduğu gözlenmiştir yazıyordu. Sizin değerleriniz nasıldı kızlar?
Mikmikbuk Sirkelimon İkili tarama testi raporu almanız lazım hastaneden. Bu da kişinin yaşı, gebelik haftası, bebeğin ense kalınlığı burun kemiği ve bu kan testi sonuçlarına bağlı bi formülle rapor çıkartılıyor. Burda başkalarının kaç çıktığı hiç önemi yok. 😊
SunnyG Testi bırak doktorun yorumlasın. Boşuna kafanı karıştırma. Sonuçta haftaya göre yaa göre değişiyor sonuç