Merhaba öğretmen anneler . Doğumum kısmet olursa ağustos ayında olacak. Doğum öncesi ve sonrası bakıldığında izinlerimden bir çoğu gidiyor . Ama bazı arkadaşlardan duyduğum kadarıyla öncesi izinleri (8 haftayı)aktaranlar olmuş . Bu konuyla ilgili deneyimi ya da bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.