yagmur_s Demetarga valla ben aaa aşerdim galiba diyebileceğim 2 kez bişey yaşadım ama biri videoda gördüm canım çekti o yüzden o normaldi bence sadece 1 kere yani. 10. Fafta bitti 😂
kahvesever__ Demetarga bir kere alerjiğim sadece 7 aylık olduk ilk sondu bazı insanlar hiç aşermiyor bille inşallah 🙏 aşerirsin