Deletedmon72737 sol kasığımda siddetli bi ağrı var bu sabh azdı ama akşama doğru siddetlendi ayni zmnda bel ağrısı da eşlik ediyor adetime 1 2 gun var adet mi yoksa gebelik belirtisi mi sizce neden olabilir kızlr lütfen cevap verin🥺😩
kirtaykubra Deletedmon72737 benm de ilişkinin üstünden geçti adete ön gün var feci bel ağrısı kasık ağrısı göğüs ağrısı çekiyorum ilk defa kasık ağrıma gece uyandım bu hafta içi erken gebelik testi yapıcam 27 sinde de kaan testine gidecez
Deletedmon72737 kirtaykubra ya benim adetime 1 2 gun var kesin adet olcm diyorum bakıyorum bişy yok sol tarafimda cok siddetli bi ağrı var uzandımda sanki sol tarfm şişmiş gibi belim ağrıyor, aynı zamanda aşırı osuruyorum da neden olabilir bilgisi olan yazarmi lütfen
SerraveAnnesii Test yapmadan önce benimde sanki adet olacakmışım gibi kasık ağrım oluyordu canım adet olacağım sanmıştım. Bunu anlamanın tek yolu gebelik testi yapmak. Adetime bir gün kala erken gebelik testiyle öğrenmiştim. Allah gönlüne göre versin inşallah 🥰
kirtaykubra kirtaykubra inşallah vardır ama şöyle benm ilişkinin üstünden geçti ve biz yumurtlama dönemi 5 gün üst üste yaptık istediğimiz için şu an adetime 10 gün var ve feci kasık ağrılarımdan gece uyanıyorum bebek olduğuna inanıyorum inş öyledir
Deletedmon72737 kirtaykubra ya inşallah bizde deniyoruz adetten ciktigimda ara sıra birliktelik oluyor daha dunde oldu ama bilmiyorum ya inşallah diyorum
Mucizem0825 Canim benim gebeligimin ilk haftalarinda adet sancisi gibi sancim oldu bide gogus hassasiyettim olmustu baska da bi belirti olmadi hamile oldugumu bilmesem adet olucam diye dusunurdum sancilar ayni yani 1.bucuk 2 ayllikkende bulantilarim baslamisti
kirtaykubra Ben cuma günü erken gebelik testi yapıcam salı günüde yani 27 sinde kan testine gidicez sağlık ocağına bakalım hayırlsıı çok kafayaa takma olur moralni bozma
Deletedmon72737 kirtaykubra öyle yapicm zaten adet olsm da bu agrinin neden oldugu icn dr.gidicem sol karın boşluğum,sol kasığım ve belim çok şiddetli agryor cunki
kirtaykubra Deletedmon72737 ayyy bende eşime dedim eğer dedim bebek yoksa ee adet günüme 10 gün var bu ağrı ne dedim cuma günü test olur da Çıkmazsa doğru doktora dedim benm ağrım durulur şeklde değil çünkü feci kasık bel ağrısı var ve göğüs
Deletedmon72737 kirtaykubra benimde ama bulunduğum sehirde doktorlar grev yapıyor diye ne randevu ne sıra alabiliyorum
kirtaykubra Deletedmon72737 aaa sebep ne o zaman sen şey yap eczaneden ya da trendyoldan erken gebelik testi al trendyolda daha uygun ilişkiden beş gün sonra hatta şimdi bile geçtiyse hemen yap sonuç çıkıyor %100
Deletedmon72737 kirtaykubra ya adette olabilirim heran eyer yarına kadr olmasam eczanden alcam negatf cikarsa bu agrilarin sebebini ogrenmk icin gorunmeme gerekiyor ama doktorlar grevde 🥺
Mervee66 Ya bende hamile kalmak istiyorum deniyoruz bazen 3 gün sürekli ilişki oluyo yeri geliyo 5 gün sürekli ilişki oluyo yani hamile kalmak için ne yapabiliriz