Ozge-Can Bugün spinal anestezi ile sezaryen doğum oldu ama bebeğim solunum sıkıntısı yaşadığı için yoğun bakıma alındı aynı durumu yaşayan var mı ?
Aysenur5 Ozge-Can var maalesef benimde aynı durum 36.haftqda doğum yaptım solunum sıkıntısından tutuyorlar
SutlacimiYedimmiBen Ozge-Can bnmde dogum yaptigim gun 3 saat alindi yogun bakima 4kilo üzeriydi kafasi büyüktü zorlandı biraz sonra yanima geldi ama😊
Ezgikurtoglu Ozge-Can Nasıl oldu bebeğiniz çıktı mı entübe edildi mi acaba benimde bebeğim aynı durumda 😔