Selam 35 haftalık hamileyim ilk bebeğim karnım top gibi aşağıda birde gören dogursun sen diyor normal düşünüyorum inşallah sorum şu karnım çok geriliyor bebek kendini gerinlestiriyor her 5 dk bir nefesim kesiliyor hiç rahatım yok alt tarafım da ağrı oluyor açılma oluyor sanırım pek bilgim yok benimde bu durumu yaşayan tecrübeli anneler ve anne adayları varmı korkmalimiyim doğum olur diye erken yoksa normal mi bunlar