Geçmiş olsun ilk gebeliğimde kalça ağrısını çok çektim hele ki ilk 5 ay kadar şimdi de 5. Haftada başladı ortalara doğru şiddetlenip sonlara doğru azalıyor yani en azından bende öyle olmuştu doktor bir şey demiyor magnezyum vs takviyesi veriyorlar yürüyemediğim yatınca sırt üstü ise sağa sola kıpırdayamayacak kadar ağrılarım olurdu kalçada hepsi doğumdan sonra gidiyor