fs2015 gebelikte kan hacminiz yavas yavas artiyor hormon dengesi degisiyor cok normal. 150 yi buluyorsa nabziniz oturur pozisyonda ya da yavas yuruyuste doktorunuza soyleyebilirsiniz kardiyolojiye yonlendirir. Benim 170-180 i buluyor yavaş yuruyuste mesela 🤣 bana kalsa normal 😅 hamilelik oncesi de vardi boyle bi problemim merdiven cikarken falan. Tasikardim vardi ama ilacı kullanmiyodum. Yarin mecbur yine kardiyolojiye gitcem. 🤦🏻♀️🤣