aysnrsvs linamom son 82 ama o kadar beklemeyecegiz sezeryan daha erken olur ilk 4 ay zor geçtiği için uzun geldi bu aralar hızlandı zaman 🥰 hamilelik ağrıları başladı agirlasiyorum
Minigin_annesi0 Bizim 72 kaldı 3 Mayıs görünüyor doğum 🥲❤️ Sanki 3. Tremestere kadar ışık hızı gibi geçti ama şimdi günler geçmiyor 🥺😍
Esma70 Bizimde son 89 gözüküyor ama ikiz oldukları için erken doğacaklar nisan sonu mayıs başı büyük ihtimalle🥰 ilk haftalar çok iyi geçti ama son bir kaç haftadır ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum inş zamanında sağlıkla gelir kuzularımız🥰
2cucukanasi linamom benim son 21 25 gün arası sezaryen için gün almayı bekliyorum 1 günü 1 ay gibi yaşıyorum öyle yavaş akıyor zaman son 100 gün bitmiyor 😃