Kubraa22 Merhaba arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonm çıkti 18. Haftadayim ve Dr uroday diye bir ilaç verdi suda eritilen kullanan var mı acaba
Sefamervee Kubraa22 Ben 30 haftalık hamileyim 28. Haftada bana da çok az enfeksiyon çıkmış bol bol su iç dediler
Mimii94 Kubraa22 bana cok iyi gelir o ilac. Ama hamileyken kullanmadim henuz. Sanirim hamilelikte bu suda eritilen ilaclardan veriyo doktorlar. Gece yatarken icin sifa olsun sabaha gecer cok agir degilse🌸
edaliannee Ben hamileliğimin başından beri çekiyorum sadece su iç ne ilaç ne başka şey 3lt iç ve asla tuvaletini tutma
Kubraa22 Vallla bende günde 2 lt su iciyorumdur yani suyla yaşıyorum ama yinede enfeksiyon çıktı çok kötü kasıklarım ağrıyor :(