Yeni13 ben ikizlere hamileyim. Erkek ikisi de. Kan sulandirici baslayana kadar neler cektigimi bir ben bir allah bilir. Migren ataklari yasadim. Erken donemde de cok bas agrim olmustu. Cinsiyetle alakali olsugunu düşünmüyorum. Degisen hormonlara vucut uyum saglamaya calisiyor. Karanlik sessiz ortamda uyumanizi tavsiye ederim. Bir de menthol tasi kullanin. Ben cok memnunum zararli da degil ☺️