Kızlar bir sorum olacak , 36+6 haftalık hamileyim .
Bebekler neden anne karnında hıçkırır bununla ilgili net bir bilgisi olan varmı,doktora gitmeyi bekleyemedim🙈onada soracağım.
Bizimki neredeyse hergün 1-2 kez hıçkırık krizleri yaşıyor 😅 Bu normal mi merak ettim , şimdiden teşekkürler 💁🏼♀️🙏