SumsavMah 36+6 da gitmiştim sanırım 3 kilo 20 Gr m di doktor gayet normal olduğunu söylemişti bana da . Gene içme konusuna gelince muz ve kaşarlı tost baya tükettim bebeğe kilo yapıyor diye onun disinda lifli gıdalar da kilo yapıyor bebeğe. Tabi anne de şişiyor ama olsun bebiş için değer . Umarım herşey gönlünüzce olsun. Sağ sağlim alalım bebeklerimizi hep birlikde inşallah