Askiletotomsu minikayak2-6 çok zorlama isim olmuş Hem su akan yer Hem suyla çevrili yer Bence ada olmasın başka bişey koyulsun Nehir çok güzel bu arada
meltemkumsal16 minikayak2-6 bence guzel ada ismi de olmus Ela biraz daha basit geliyor bana Ada daha çok hoşuma gidiyor tek ada bile koyabilirim 😁ama Nehirlede yakışmış cok guzel ⭐
Askpare minikayak2-6 çok tatlı inci isminide seviyorum masal linayıda :) bide mavi fikir olsun diye yzdm 🤍
Armess_loya Nehir Ada değil de, Nehir Ela olsa sanki daha güzel gibi 😬🤪🌸🌸🌸🌸 Sağlıklı doğsun yavrunuz 🧿🌸
Theia Tek basına Nehir veya Ada olsun. İki isim neden koyuyorsunuz bu cocuklara:( herkes farklı isimlerle sesleniyor kafaları karışıyor cocukken…