Esradml geçmiş olsun 🙏🏽 Bende 4 haftalıkken düşük yapmıştım. Çok zordu benim de çok beter bir ağrım vardı, kusmaktan da kötü olmuştum. Doktor direk aldı çatala et parçası sıkışmış dedi o çok ağrı yapmış bendd. O bebekmiydi sormadım o telaş ile. Sonrasın da 1-2 saat serum yemiştim. Eve gidinxe de daha büyük et parçası düşmüştü. Oda plesanta ve keseymiş. 1 ay sonra hamile kaldım.