Ozgennnnnn Ahmet beyin 3,5 yıldır hastasıyım benim için harika bir doktor sakin iyimser bir de ben özel muayenehanesine gidiyorum çınarlıda olmak istemezsem medicana egepol ve kent hastanesinde de doğum yaptırdığını söyledi tek sıkıntı aradaki iki kat fiyat farkları ben de değer mi ypksa çınarlıyı tercih etsem pişman olur muyum diyorum bu pandemi sürecinde çınarlıya doğumda ziyaretçi kabul edilmiyormuş sadece bir kişi girebiliyor diye duydum o beni düşündürdü açıkcası😔