Ilkbebek123 bende de var 38. Haftadayım ve öncesinde doktoruma söylediğimde hamilelikten dolayı dedi ilaç falan vermedi çekiyorum öyle hala 😪 sabah kalkınca kapatıyorsam açamıyorum açıksa kapatamıyorum bi süre sonra gün içinde düzeliyor. Parmak uçlarım çoktandır karıncalı zaten:) az kaldı diye diye sabrediyoruz bakalım