Ccansu9 Srdm dokuz Eylül’e gidiyorum özel Prof muayenesi Mehmet Güney doktorum çok çok memnunum 182 lira ücreti
Tansum aylinpalaa ufuk bey den memnun musunuz bende ona gideceğimde bir de doğum fiyatını biliyor musunuz
aylinpalaa Tansum çok memnunum fiyatı henüz bilmiyorum doğum karataşta oluyor doktor bey kemdisi çok ilgili alakalı tavsiye ederim
Bscicek Ccansu9 dokuz eylul takiplisniz sanirim,bnde oraya gidiyorum benm bildigim tek docent ozel olarak var ama siz profa gidiyorsbz sanirn yanlis anlamdiysam
Ccansu9 Bscicek evet aradığımda doçent ve Prof randevusu açıktı bende Profa aldım şimdi sürekli gidicem
Zlsbyk Ccansu9 merhabalar doğum yaptınız mı aceba? Mehmet Güney e takipli olduğunuzu yazmışsınız memnun kaldınız mı benim de doğumuma az kaldı da 🥺
Bscicek Belkide yeni gelmistir bu dr ben de basindan beri takipliyim tek erkan bey var demslerdi gebeye bakan,hayirlisiyla dogururuz insallah