kbra44 doktoruma bunu daha önce sormuştum bikini bölgeme ağdaya gidiyorum sorun olur mu diye oda hayır ama göbeğine yaptırmamalısın demişti. Aynı şekilde ağdaya gittiğim kadında da göbeğimdeki tüylerden bahsetmiştim oda evet jellerden çok çıkar ama aldırmamam gerektiğini söylemişti. Beni çok rahatsız etmiyor ordaki tüyler☺️