Fatma27 GamzeTKN Canım bendede var bulantı bende öyleyim kendimi yemeklere yöneltiyorum canım istiyor hemen yiyorumyoksa bebeğimde bende aç kalırım
Findiq Kizlaaar, ben oyle qarip ve sacma seyler aseriyorumki. Esime soyleyince kizim kesin icinde iinsan mi var diye dalga geciyor adam 😂😂😂😂😂. 7+3 bende.
Neroizm Gul_hamad havuç suyuna aserdim. Heralde kimse okumaz bu saatten sonra yazdim ama cani isteyen olmaz umarim. 🙂 Kati meyve sikacagi bulamamistik bi turlu. Ne hikmetse havuc yiyince de gecmedi. İlle suyu olacak. İlginc iste.