Gizmo90 Bsrdmn ya bilmiyorum ki arkadaşım olduğu için daha para falan konuşmadık 🤦♀️ Ama çok pahalı olduğunu düşünmüyorum isterseniz sayfaya mesaj atın o döner size
Villanelle Benim nikahımdan kalan pembe çiçekli sabunlar var kutulu. Onları dağıtacağım. Çikolata falan da yaptırmayacağım
kizininannesi zeyyd ben makrome anahtarlık, kolonya şişesi (kendim süsledim), magnet ve çikolata yaptırdım. Fazla sayıda yaptırmadığım ve uygun fiyatlı bulduğum için çeşit olarak yaptırdım 🌸