minikpandammmm
burcuo
@Anneoluyorummmm
@mavi18_
@Goncagl15
Kızlar benim doktorum bana bunun su olduğunu sanmadığını söyledi, akıntının devamının olup olmadığını ve agrım olup olmadığını sordu. Agrım yoktu, su da az miktatda gelmişti onu söyledim. Bana endişelenme takip et dedi sadece. Ama yine ben karsımızda hastane var evin oraya gittim. suyuna baktırdım. Her şeyin yolunda olduğunu söyledi doktor. Suyu gayet iyi , kalp atışları iyi dedi. hafifti benim gelen sıvı bir de ağrısızdı. Ben bu durumlarda doktora görünüp temkinli olmaktan yanayım. Size de sadece az çok fikir olsun diye yazıyorum (33+5iz)