Mervedez159 Arkaşlar 2 aylık hamileyim 24 ünde düğümüz yüzümde tüyler oldugu için normalde tüy sarartıcı kullanıyorum ama hamileyken kullanılırmı ?
Madonna Ben ağdaya gidiyorum. Çok rahatım o kadar azaldı ki rahatim. Kimyasal birsey kullanmaya gerek yok canım zararlarını biliyoruz. Jiletle de olmuyor zaten 2 günde cikar en iyi ağda canım yinede sana kalmış