Buseniz Merhaba kızlar 31 + 2 hamileyim inşallah ikinci kızımı kucağıma alacağım ilk kızımın adı Elif naz bu kızıma da asel ismini düşünüyorum eşim duru da olsun diyor sizce sadece Asel mi Yoksa iki isim Asel Duru mu ? Hangisi sizce şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim
Baloglumveannesi Buseniz asel duru kesnlikle çok hoş hem güzel oluyor hemde ikinizin istediği de olmuş olur
Bahar11mucize Buseniz başka bi postada yazmıştım iki isim sevsem asel dudu koyardım kızımın ismini ama sevniyorum sadece duru koyucam bende Allah izin verirse 😊
Buseniz Baloglumveannesi teşekkür ederim yorumunuz için 😊 bende öyle düşünüyorum acaba kaba olur mu ikisi diye sormak istedim
Buseniz EFA teşekkür ederim 😊 sizin isminiz de çok güzel bizimde fikirlerimiz arasında vardı eylül 😊 ismi ile sağlıkla Yaşar inşallah bebişler