ElifBzkrt Kubra4321 Ayaklarını sıcak tut iki çorap giy gerekirse kesinlikle üşütmemen gerekiyor canım
s_sila Kubra4321 usutmemen lazim canim bende de agri olmustu 2 hafta kanama devam etmisti kanama azaldikca agri da geciyo cok gecmis olsun.
as2121 Kubra4321 Üşütmüşsündür büyük ihtimal. Ben de öyle olmuştu hiç ağrım yokken üşüttüm ve ağrılarım başlamıştı. Sıcak tut kendini geçer 😊
Kubra4321 Nazendehanim hayır kanamam yok ama ağrı bayağı zorluyor sol kasik tarafında çekilme oluyor gibi
Sessizsevdam Kubra4321 1tane kürtaj geçirdim canim benimde oyleydi sol kasıgım agriyordu 1 müddet sonra geciyor soguk alinca dahada agrı oluyor kendini sıcak tutmaya ozan göster
ElifBzkrt Kubra4321 daha erken adet olmazsın diye düşünüyorum ben 29.günde olmuştum kürtajdan sonra kontrole gittin mi 10 gün sonra
Kubra4321 s_sila kurtajdan 12 sonra gittim kontrole doktor herşey normal dedi o zaman sancim yoktu sonradan başladı bugün gittim aslında ilçede oturduğum için sadece bi tane doktor var ve o da izinliymis çarşamba günü tekrar gidecem inşalalh
Madonna Canım cok geçmiş olsun. kurtajdan sonra antibiyotik kullandın mı. Bende kürtaj olmuştum ağrım oluyordu doktor bana vermemişti. Bende başka doktora gittim o iltihap var dedi ve antibiyotik verdi geçti ağrım. 4 ay sonra yine hamile kaldım.