Sdt3456 Fatma kayınvalidemin ismi eşim çok istiyor onu koymayı ama ben hiç razı degılım. Razı olmamamın sebebi ise kendi annem kırılırmı kayınvalidemin adını koyarsam diye?
littleangel22 Sdt3456 bencede koymayın ikinizin ortak istediği bir isim olması yeterli hem onun annesi anne de senin annen ne, çok karşıyım bu tarz anne baba isimlerinin konulmasına
Eymensmom35 Sdt3456 hiç gerek yok zaten fatmayı değil kendi koyduğunuz ismi söyleyeceksiniz ben oğluma kayınpederimin ismini koydum ama hep diğer ikinci ismi söylüyoruz çok saçma ve gereksiz asla koymayın şuan hamileyim kızım olursa kim ne isterse kim ne derse değil biz ne istersek onu koyacagız
mrs_elisah Razı olmamanıza veya annenizin kırılması konusuna bir şey diyemem ama peygamber efendimizin kızının ismi nasıl güzel 🌺🌺 güzel değil diyenleri anlamıyorum gerçekten.. Kırılacağını düşünüyorsanız annenizin ismini de yanına koyun uymuyor mu