bebislerimi_buyutuyorum Arkadaşlar sizce neden ağrı yapıyor aynı durumda olan var mı ? Bebek mi kilo aldı acaba 🙄🤰🏻
Omerin-annesi bebislerimi_buyutuyorum Bende 20. Hafta başladı şuan 30 haftaligim hala o ağrıyı çekiyorum canım doktoruma sordum bebek kilo aldığı için baskı yapiyo ve vücudun kendini doğuma hazirliyo esniyo o yüzden dedi
Goksunbudaj Bende 26+4. Haftamdayım kemik ağrısı gibi bir ağrım var 1 haftadır. Genelde yatakda sağa sola dönerken, oturup kalkarken hissediyorum.İnternette normal yazıyor. Bugün doktor kontrolünde soracağım bende
bebislerimi_buyutuyorum Goksunbudaj aynısı bende de var internetten biraz araştırma yaptım 10 haftada bile başlayan varmış benim bir kaç gün oldu
Karacaaa bebislerimi_buyutuyorum anladım canım bende 17+4 ilişkiden sonra ağrı fazla oluyor bi iki saate geciyor
bebislerimi_buyutuyorum Karacaaa doktora gidecektik bugün hepsi istifa etmiş benim ilişkiden sonra ağrım olmuyor ama herhalde kilo alımından kaynaklanıyor ya