Anniii hanımefendi hiç bir ilaç kullanmamış çocuğunun beyin gelişimi 5 hafta geride ve sanki yaptığı çok güzel birşeymiş gibi bir de post açıyor hamileliğini ilaçsız geçirenler var mı benim gibi diye. Allah akıl fikir versin ne diyim karnındaki bebeğe acıyorum. O bebeğe sahip olabilmek için ne tedaviler olanlar var kaç sene boyunca uğraşıyorlar. Rabbim bunlara veriyor ama kıymetini bilen kim