Gorkem97 Elifkaan18 20. Haftada ve 26. Haftamda oldum bir gun kolumu cok rahat kaldiramadim o kadar herkeste ayni olacak diye birsey yok bazilari abartiyor anlatildigi gibi değil 😇
Gzm23 Elifkaan18 ilk doz 20.hafta 2.doz 24.hafta kolum 1 Hafta boyunca ağrıdı ama herkeste farklı olur ağrı şekilde
kuzeymomss İlk 23. Haftada yaptırdım ikinci için 27. Haftada olucak çarşamba günü, hiç yaptırmak istemiyorum 1 hafta kol ağrısından uyuyamamıştım ama mecburen yaptırıcam başka bir sıkıntım olmadı
Khavva kuzeymomss hiç korkmayın 2.aşı ağrımaz demişlerdi gerçekten olmamış gibiydi hiç ağrı olmadı sonradan
BMelek Elifkaan18 20-24 de oldum ilki kol agrisi yapti iki gun ikincisinde hic bir yan etki yasamadim
Azra_Mom Elifkaan18 ilkini 20 de yaptırdım ikincisinide 25+6 da yani yarın olucam ilki ağrılı olmuştu 4 gün dayanılmayacak gibi değil tabiki sadece üstüne yatamıyorsun ve ağırlık hissi oluyor kolda birazda hareket ettirirken ağrı oluyor ama 4. günün sonunda tamamen geçmişti sağlık için önlem amaçlı yaptırıcaz napalım 🙏🏻