İlk önce bu duyguyu rabbim bekleyen herkese yaşatsın İnşallah
17 Şubat tarihinde dişim çok sızlıyordu ne kadar su içsemde boğazım kuruydu akşam yemeğimi yediğim gibi diş sızım boğazıma attı ve sonra yutkunayı vücudum unuttu ilaç dahi yutamıyordum o gece sabahladım vücudum Susuz ve enerjisiz kaldı oğluma kalkıp mama dahi yapamadım ve bebek hareket etmiyordu hemen hastaneye gittim kan idrar tahlili verdim nst ye bağladılar sancım çıktı 5 dakada bir geliyordu emen doğumhaneye gönderdiler orda yine nst ye bağladılar bu sefer bebeğin kalp atışları düşüktü hemen beni sezeryana hazırladılar sondayı taktırdılar ameliyathaneye gidene kadar ağladım hem dua ettim çocuğu olmayanlara sonra beni stres bastı panik atağım var çünkü oradaki hemşirelere söyledim benimle konuşun çünkü panik atağım azarsa işiniz zorlaşır 😂gülmeye başladı anestezi hemşiresi dedi sen bunları nerden biliyordun dedim Araştırma yapıyorum ve bütün ameliyat boyunca sohpet ettik doktor sorular sordu ben onlara sordum sonra 18.02.2022 saat 14:15 te oğlum doğdu temizlediler pakladılar sonra temas edip götürdüler Beni dikmeye devam ettiler sonra odaya götürdüler beni en çok zorlayan anestezinin yan etkileri ve göğüs uçlarının yara olması dört günlük anneyim tecrübelerim baya var sorun cevaplıyım
Uzun oldu kusura bakmayın 😂