Aleynaoksuz Covid olma ihtimalim var korkuyorum 36 haftadayiz geçiren varsa nasıl geçirdi anlatabilir mi
Yagmur2210 Aleynaoksuz canım gecirmeyen var mı desen daha doğru olur nerdeyse çok az kişi gecirmedi test ver bol su c vitamini al çok iyi beslen ins Allah değilsindir 🤲
Beysaa Ben geçirdim 2 doz aşım vardı öksürük ve boğaz ağrısıyla gitmiştim pozitif çıktım bol c vitamini suyumu limonlu içtim hep çok şükür iyi atlattim
Yagmur-08 Bende geçirdim canım hala etkisi sürüyor Allah şifa versin hamileyken daha zor bir hastalık 😷
Asilsmommm Ben 38.haftada yakalandım yakalanmamaya çalışın kimseyle görüşmeyin bana eşim getirdi 🥲1-2 gün zor oluyor benim bığaz ağrısı ile başladı sonraki gün asla yataktan kalkmadım sonra geçti ama son zaman olduğu için insan stres oluyor