Asyapolat80 Merhabalar cuma günü sezeryan doğum yaptım doktorum salı günü kontrole geleceksin demişti ama çok erken değil mi siz kaç gün sonra kontrole gitmiştiniz bide sadece pansuman mı yapılıyor yoksa ultrasonla da bakılıyor mu acaba?
iremss Asyapolat80 4. Gün kontrole gittim dikişe ve ultrasonla iç dikişe bakıyo sonrada 40. Gün kontrol istiyo
iremss Asyapolat80 ya hiç hatrlamıyorm desem :( mantıken alınmaması lazm ama 2 sene geçti hiç htrmda yok