Sedagokcen52 Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim kahverengi akintim geliyor bugün öğlenden beri sizce kötü bise olur mu ne yapmam lazım geçer mi?
Fatmanur__ Sedagokcen52 sizi üzmek için söylemiyorum ama benim de hamileliğimin 6.haftasında kahverengi leke gelmişti sonra da normal kanama olup düşük yapmıştım ihmal etmeyin bence doktora gidin
Fatmanur__ Sedagokcen52 benim gece leke gelmişti sabah da normal kanama şekilde gelince doktora gittim aynı gün düşük yaptım siz gittiniz mi doktora ?
Medine3868 Doktora git canım kan uyuşmazlığı varsa iğne yapıyor bide düşük iğnesi yapıyor fitil veriyor doktor hiç kalkmadan yatman lazım sadece lavabo
Drya13 Bende 7 haftalik oldum dün bende de pembe akıntı lar oldu yani açık kırmızı renk hemen hastaneye gittim kese ye baktılar hersey yolunda çok şükür düşük önleyici hap verdiler Bence her ihtimale karşı hastaneye gidin