Sksjhsh Kızlar 12 haftalık hamileyim ve bebegimi hissettim hemen dün hemde bugün ikinci gebelik kızımda da 3 aylıkken hissetim benim gibi olan varmı ,?
hunilimom Sksjhsh benim de 2. Gebelik bende 13. Hafta da hissettim bi kaç kez az önce yine hissettim 😂😂
litfenama Sksjhsh 12 haftalık bebeğin bu kadar güçlü olacağını pek sanmıyorum ama tabi siz hissettiğinizi düşünüyorsanız başka
SeviMerveUsta Sksjhsh ben de hissettiğimi düşünmüştüm bana gaz dedi etrafımdakiler şimdi 38. Haftadayım gerçi 😂
Sksjhsh Zehra9616 canım benim bu 5 gebelik ama hepsi düşük oldu en son kızıma hamile kaldım onda 9 ay kan sulandırıcı kullandım Bunda da kullanıyorum
Mavi26 Atan sizin damarınız olmasın? Ben de 12. Haftadan beri damar atması duyuyordum sevinmiştim bebeğim diye doktoruma sordum senin damarın o demişti.
Sksjhsh SeviMerveUsta benim dr da öyle dedi ama eminim bebek kızımda da öyle oldu ve gün geçtikçe daha daha sert olamaya başlamıştı
Gagi Ilkinde 16. Haftada falan hissettim. Bunda da 12 de. Doktora dedim bebeği hissettim doktor da dediki gazdır o 😂😂😂 dedim alakası yok sanki içimde balık kaydı. Öyle tuhaf bi histi