Minigimmmmmm Kizlar 12 haftalıkken gittiğimde doktor çok emin bı şekilde kız dedi 2 hafta sonra kontrole gittiğimde de çıkıntı var erkek dedi şimdi ben hangisine inanayım 🤭🤭
tazeannecik1 Minigimmmmmm 12. Haftada da görmüşmüydü çıkıntı ? Detaylıyı bekleyin derim bana da 12. Haftada kız 16. Haftada erkek demişti doktorum
Mommhappy Minigimmmmmm 2 hafta sonra 14 haftalık net ne olduğu belli olur aslında ama kordonlada karıstırmıs olabilir mi bilmiyorum 😀
Minigimmmmmm tazeannecik1 yok görmedi burda çıkıntı yok kız dedi ama diğer gittiğimde çıkıntı var dedi bizede şaşırttı ☺️
Minigimmmmmm Mommhappy inanın hiç bilmiyorum acaba olabilirmi bizde gördük bu arara baya belliydi çıkıntı☺️🤗
mercimegin_annesiii ebru_ctn28 ya kaçıncı haftada çıkıntı var dediler bugün banada erkek dedi doktor bende ayrıntılıyı beklemek istedim net olsun diye
Minigimmmmmm ebru_ctn28 hm çok teşekkür ederim bı ay sonra gel demişti 4 ü bitiriyoruz 1 ay sonra bekleyelim bakalım☺️
burcin24 https://resimyukle.io/r/9pYBTpF7r7 kafası vücudu yolk kesesi neresi belli değil 11+3 deyiz şuan