Simge54 hayırlısı ne ise o olsun. Ben ilk doğumumda da , bunda da illa normal olsun diye diretmiyorum. Hem benim, hem bebeğimin sağlığı için hangisi iyiyse o olsun. İlk doğumda düşük riskim olmadığı için normal bir insan ne yapıyorsa Hergün onları yaptım. Cinsel hayatta dahil. Hiç aman hamileyim ara vereyim vs demedim. Temizlik, iş güç hepsini yapabildiğim ölçülerde yaptım. Doğum anında da sürekli sancı geldiğinde çömeldim. Tek başıma geçirdim bu süreci. Koronadan dolayı kimseyi almadılar yanıma. İyi de oldu. Tek başıma güzel yönettim. En büyük yardımcım Allah’tı 😊