mugeaykut 37 haftalık hamileyim özellikle sağ elim 2 gündür şiş ve kasılıyor arı ısırınca nasıl olursa öyle oluyor kaskatı elim neden böyle acaba bilginiz var mı kızlar , yarın kontrolüm var doktoruma sorucam ama git gide kötü oluyor sizlere sormak istedim
Sedefcann08 mugeaykut canim benimde ayni heleki yürüyüşe cikinca burde bir kasiniyor koparasim geliyor elimi resmen recep ivedik eline benziyo kocaman😀😀