dilansnmz Nescafe işlenmiş kahve olduğu için çok zararlı. Onun yerine öğütülmüş kahve çekirdeğin yapılan kahve içerseniz daha iyidir. Günde 200 mg a kadar kafein serbest. 1 büyük fincan içilebilir. Kafeinsiz kahveler de işlemden geçiriliyor. Onları beslenme uzmanım önermemişti. Normal kahve iç dedi.