5+0 da kese görünüyor genelde. Bana da geç git dediler iyi ki erken gitmişim. Tiroidim yükseldi gebe kalınca. 2,5 üstüne cıkmaması gereken tsh 4,8 di. Aile hekimi bu değere normal dedi gebelikte yarıya düşmesi gerekiyormuş yoksa boş gebeliğe götürüyormuş. 5+1 de keseyi gördük ve tiroid ilacı başladı 6+ 2 de kalp atışını duyduk. Sizin tsh kaç şu an?