Gzm23
Ben her duş sonrası bebe yağı sürüyorum. Diğer günlerde lierac çatlak kremi sürüyorum. Lierac pahalı ama. Onun yerine aktardan başka yağlar da alabilirsin. Önemli olan nemli kalmak ve bol su içmek. Ama genetik de çok önemli. Pehlivan gibi yağlansan da genetiğinde varsa çatlarsın. Bizimki sadece önlem alıp risk almamak.
Ama dediğim gibi çatlaklar beyaza döndükten sonra pek çaresi yok.