Kızlar merhabalar..
Ben düşük yapıyordum doktor kendiliğinden düşmesini bekleyelim eğer parça kalırsa işlem yaparız demişti.. cuma gittim iyi güzel temizlenmis birşey kalmamış dedi. Fakat kanamam hafif devam ediyordu dün geceden itibaren siyahimsi kahverengi gibi parça geldi küçük yine ve kanamam da kahverengi siyah gibi bel ağrım başladı bugünde bilgisi olan?