Mminikmucizemm canın ne istiyorsa onu koyarsın kimse beğenmek zorunda değil canım. Ya zevkler konusunda yorum yapanlara gıcık oluyorum herkesin zevki aynı olaydı çeşitlilik nasıl olacaktı acaba? Sen kimseye takılma gayet güzel bir isim hiç kafanı karıştırma. Benim etrafımda bu tarz yorumlar yapan insanlar oluyor duymuyorum onları. Eşimin babası kız olduğunu duyunca keşke erkek olsaymış dedi mesela ama umursamadım. Hamile olduğumu duyan bir kaç yakınım her beni görmesine çocuk bakımının büyütmenin çok zor olduğundan yakınıyorlar ama resmen insanın üstünde nasıl bu hatayı yaptım algısı oluşturacak cinsten. Ben tabiki duymuyorum. O yüzden takmayacaksın kafanı karıştırmayacaksın canım.