Arkadaşlar merhaba, 9+6 günlük hamileyim. Bugün kontrolde rahmimin kalp şekline benzediğini ve bu durumda normal doğumun zor olduğunu bi de erken doğum riski olduğunu söyledi doktorum. Tabikide önemli olan sağlıklı doğması illa normal doğsun diye bir derdim yok ama bu şekilde olup normal ve zamanında doğum yapan var mıdır acaba? Yoksa zamanından erken mi doğdu bebişleriniz?