aybukesen Kızlar 34+3 haftalığım cuma günü nst ye girdim cok sıkı bagladı lastigi karnıma o günden sonra bi agrı olustu cihazı bagladığı yerde.Biyere çarpmışım gibi ağrıyor yaşayan var mı bu durumu önemli bi sey mi bilemedim