Ozlem0 İdrarımda protein kaçağı çıktı ve gebelik zehirlenmesi yapabiliyormuş suan 24 saatlik idrara bakılacak suan 37 haftayız sizce sezeryana alırlar mı
asellmom Ozlem0 bu aralar sürekli gün içinde baş dönmesi miğde bulantısı ve garip bir halde oluyorum 35. Hafta dayım böyle olunca tansiyon yükselmiş mi oluyor yoksa düşmüşmü oluyor tansiyon yüksekliğinin belirtisi nedir
Ozlem0 Pufi evet bakıldı protein kaçağı çıktığı için sezeryan olucam 38. Haftamda salı günü yani gebelik Zehirlemesi yapmaması icin ama benim tansiyonum da yüksek cıkıyo 14/8 13/8 sürekli tansiyon artmadıkça cok problem olmıyormus
zumradmr_11 Ozlem0 gecmis olsun sanslisiniz bebeginizin normal dogum zamani gelmis ve öyle çıkmış tansiyonunu bu hastaligin tek caresi dogum. Saglikla gelsin bebeginiz 😊