Esmaky senin haftalarında bende de oldu 2 defa ama kan değil sütlü kahve pembe renkteydi tam kıpkırmızı ise mutlaka doktora görün ama korkma.... şakır şakır kan gelipte düşük yapmayan arkadaşlarım varken 1 damla kan gelmeden kötü şeyler yaşayanlarda var... olumlu düşün pozitife odaklan inşallah bebeğinde sende iyisindir