Zehrakhr 37+4 sürekli toplanma var kasılıyor şuan bile yazarken kasılmam var süre tutmadım henüz yalancıdır diye dünde oldu duşa girdim geçti nstye bağlandığımda bu şekilde toplanma yaptığı zaman sancım 100 ü görmüştü ama açılma yoktu diye eve yollandım bilemiyorum